david ortiz steroids oral steroids steroids for cough steroids before and after are steroids bad for you what do steroids do to your body moon face steroids liver steroids steroids for bronchitis types of steroids how do steroids work

Systemy transportu publicznego w Indiach należą do najczęściej wykorzystywanych na świecie. Przemysł samochodowy w Indiach szybko się rozwija z roczną produkcją ponad 4,6 miliona pojazdów, a liczba pojazdów ma znacznie wzrosnąć w przyszłości, więc jeśli chcesz cieszyć się podróżowaniem po Indiach z lokalnymi mieszkańcami i zwiedzaniem każdego zakątka miasta, nie martwiąc się o wypożyczony samochód, możesz rozważyć skorzystanie z transportu publicznego, który obejmuje:

Riksza rowerowa
Riksza rowerowa została wprowadzona w Indiach w latach 40. XX wieku. Są większe niż trójkołowiec, w którym dwie osoby siedzą na podwyższonym siedzeniu z tyłu, a osoba pedałuje z przodu. Jest to cecha ulic Delhi od czasu uzyskania przez Indie niepodległości w 1947 roku, zapewniając najtańszy sposób poruszania się po stolicy.

Tramwaje
Nadejście brytyjskiego kolonializmu spowodowało wprowadzenie tramwajów w wielu miastach, w tym w Bombaju i Kalkucie. Są nadal używane w Kalkucie i stanowią bezemisyjny środek transportu.

Auto riksza
Autoriksza to trzykołowy pojazd do wynajęcia, który nie ma drzwi i zazwyczaj charakteryzuje się małą kabiną dla kierowcy z przodu i siedzeniem dla pasażerów z tyłu. W Bombaju i innych metropoliach riksze samochodowe mają regulowane taryfy. Niedawne prawo zabrania kierowcom autoriksz pobierania opłat wyższych niż określona taryfa lub pobierania opłat nocnych przed północą, a także zabrania kierowcy odmowy udania się w określone miejsce.

Taxi
W zależności od miasta/stanu taksówki można zatrzymać lub wynająć na postojach. W miastach takich jak Ahmedabad, Bangalore i Hyderabad taksówki należy wynająć przez telefon. Natomiast w miastach takich jak Kalkuta i Bombaj taksówki można zatrzymać na ulicy.

Autobus
Autobusy stanowią ponad 90% transportu publicznego w indyjskich miastach i są tanim i wygodnym środkiem transportu dla wszystkich grup społecznych. Usługi są w większości prowadzone przez korporacje transportowe będące własnością rządu stanowego. Jednak po liberalizacji gospodarczej wiele państwowych korporacji transportowych wprowadziło różne udogodnienia, takie jak niskopodłogowe autobusy dla osób niepełnosprawnych i klimatyzowane autobusy, aby przyciągnąć prywatnych właścicieli samochodów, aby pomóc w odciążeniu dróg.

Pociąg
Obecne usługi kolei podmiejskich w Indiach są ograniczone i działają tylko w Bombaju, Kalkucie, Chennai i Delhi. Kolej podmiejska w Bombaju była pierwszym systemem kolejowym w Indiach i rozpoczęła usługi w Bombaju w 1867 roku. Codziennie przewozi 6,3 miliona pasażerów i ma najwyższą gęstość pasażerów na świecie.

Regionalna sieć kolejowa odgrywa ważną rolę w systemie transportu publicznego w wielu głównych miastach Indii. Kolej podmiejska w Indiach obsługuje linie współdzielone z innymi pociągami pasażerskimi i towarowymi lub kombinacją dedykowanych linii podmiejskich i linii dla pociągów dalekobieżnych. Oprócz pociągu podmiejskiego wprowadzono również METRO do szybkich dojazdów po mieście.